30 Nisan 2013 Salı

Kitap Fuarına Hazırlıık





                                 ( Resim bulanık maalesef malum telefon kullanınca çekmek için )

5. Kocaeli Kitap Fuarı beni beklee :)
11 Mayıs'da başlayacak olan fuar 1 hafta sürecekmiş. Bunu duyduğum an arkadaşıma lütfen beni götür diye yalvardım tabikii ( pek bilmiyorum da ). O da beni kırmadı okulu ekip gideceğiz birgün.
Şimdiden aklımda olan bazı kitapların fiyatlarını yazıyorum. Eğer orada daha uygun olurlarsa alacağım. Malum öğrenciyim kendi paramıda kazanmadığım için indirim konusunda biraz fazla hassasım :)
Birde bu benim gittiğim ilk kitap fuarı özelliğinde olucak ki bu ayrı güzel.
2012 yazıydı sanırım okullaırn tatil olduğu zamanlar, hani insanlara birden bişey olur sigarayı bırakırlar o tarz bir hisle birden KİTAP AŞKI oluştu bende. Ah ne güzel bir aşktır bu. Daha 1 sene dahi olmadı ama aşkım had safhada :) Ki böyle de devam edicektir eminim.
İşte bunlarda listelerimin ufacık kısmı bunlarla uğraşmaya bayılıyorum.
Fuardan sonra daha çok başınızı ağrıtacağım sanırım hazırlıklı olun :)
Kitap'larla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder