2 Mayıs 2013 Perşembe

Kargoyla Gelen Mutluluk


Ve okuldan geldiğimde odamda kargodan gelen kutuyla karşılaşmak gibisi var mı ?
Tabiki yok ! :)

Her ay annem bana 50 TL'lik kitap alma izni veriyor. Ama ben bu ay dayanamadım 90 TL'lik aldım. 40 TL'sini kendim vereceğim :)
Kitapları görünce dayanamıyorumkii.
Gelelim aldıklarıma...

 D&R sitesinde NTV yayınlarının indirimlerini görünce dayanamadım. Çizgi roman dünya klasikleri setini aldım hemen. Normal kitaplardan biraz daha büyükler çizimleri baskı kalitesi sayfaları tek kelimeyle mükemmel. Ve 24 TL'ye aldım dördünü.

 Ve bu da bir çizgi roman. 17 Tl olan bu kitabı yalnızca 7 Tl'ye aldım yine aynı kampanyayla :) Sonuçta böyle bir indirimi ki kaçırmak ister ki. Hele de kitaplar böyle kaliteliyse.

 Nazım Hikmet...
Daha ne denir ki ?
Uzun zamandır istediğim bir kitaptı. Kendi sesinden şiirler olan bir cd'de var. Mükemmel birşey değil mi ?
Karton kapak ve içeriğiyle çok iyi bir parça kitaplığım için. Özdemir Asaf'ın da kendi sesinden şiirleri olan bir cd ve bu tarz bir kitabı var. Yanına çok yakışıcaktır :)


Şiirler... Öyle çok seviyorum ki.
Bu ay ki siparişim şiir kitaplarındanda nasibini aldı tabii ki.
Bir an önce okuyup bitirmek istiyorum...

 Küçük Prens'i yeni okuyacağım için kendimden utanıyorum desem yeridir :/
Hemen bitirmeliyim. Çok şirin bir kitap gerçekten. Parfümün Dansı da fazlasıyla duyduğum ve merak ettiğim bir kitaptı ona da kavuşabildiim.

 Bu ay ki alışverişimde böyle. Gerçi bitmedi yarın bir kargo daha gelicek onu da sabırsızlıkla bekliyorum. 
Şimdilik benden bu kadaar :)

Kitap'larla kalın...      

2 yorum:

  1. Ne güzel bir alışveriş ^^ bende hala ne Küçük Prens ne Şeker Portakalı'nı okumamanın utancı içindeyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeker Portakalı'nı bende okumadım inşallah kısa sürede bu utançtan kurtuluruz... Yorumun için teşekkürleer :)

      Sil