4 Mayıs 2013 Cumartesi

Kargoyla Gelen Mutluluk *

Ve bugün bir paketim daha geldi :)
Öyle zorluklarla geldi ki... Kargoyla kavga ettik resmen suç bana kaldı tüm heyecanım kaçtı...
Ama kitaplarıma dokununca bir nebze geçti tabii.

Bakalım neler almışım ?

 Sanırım bana tavsiye edilen ve sitelerde bloglarda gördüğüm çok beğenildiğini duyduğum nadir kitaplardan. 1,2 aydır niyetleniyordum şimdiye nasipmiş :)

 Bu kitapları açıklamaya gerek bile yok sanırım. Bilmeyen yoktur herhalde ?
Şunu da belirteyim YKY'nin kitapları gerçekten güzel oluyor.
Bu iki kitap bayadır duyduğum gördüğüm bahsinin geçtiği kitaplardı nihayet alabildim. Çok merak ediyorum. Bitirdiğimde yorumlarıda yaparıım.

Bu aylık alışverişim bu kadar :) Bir dahaki ay alacağım kitapların listesini hazırlamaya başladım bile öyle sabırsızım ki. Kitap yorumlarında görüşmek dileğiyle :)

Kitap'larla kalın...      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder